Tuesday, March 13, 2007

aktif ahad

terima kasih kepada rakan- rakan,semoga sentiasa gembira dibuatnya.

hari ahad(11mac) aku bangun awal, 3-6-9 bowling kat south CT plaza kul10am, aku btolak lewat sbb nak bfast. sampai tol mines tu dah kul 9.55am, so aku push skit,masuk parking,bayar 2ringgit, bergegas ke pusat boling..sampai tempat boling...ait?!apsal xde orang kenal pun?maaaaaaaakk!!!!!ini boling mines!!lupe!!!kelam kabut aku masuk kete balik n shoot ke south ct plaza..lagha sangat, sampai lupe mane venue, terbang 2hinggit!

boling starts at 11am(nasib baik!),target: xnak masuk longkang!habis boling 2pm,kawan2 aku dapat 3rd place(sany,ijal,apek),mantap gile diorg.

kul 4.30pm, aku ikut miro ke stadium uniten,ade final uniten cup between AZ akmaar & Monaco..the match ended 3-0, AZ lifted the throphy. it was quite an interesting match, cume monaco xde luck sangat.

kul 7.45pm, balik umah,nak amik adik aku balik cyber. on the way tu..kat simpang pandan indah(never ending jam) tu, i`d notice ade krete biru kecik from left lane, laju je..bamm!!!porsche 911 carrera2(88/89 i think) cilok kut kiri jalan. bukan senang ko nak tgk org drove porsche atau any sports car mencilok atas jalan bandar..slalunye duk poyo je sambil drive dagu ke atas cecah atap.

ape lagi!hehehhe...kejor le,memang hebat betul percilokan bro tu, tapi pelik jgk aku, evry cilok tu, seakan akan aku boleh cucuk die tau, (dont get me wrong here,bukan nak cakap kete aku laju macam porsche,no) so aku bukak tingkap nak dengar engine sound..maaakk..die gune low gear maa..(top gear maybe) untuk mencilok tu babe!sedang kan aku gear 2-3(dah cecah redline)time tu...terasa kehinaan yg dialami ketika itu..

last,mamat tu amik exit kg pasir, aku step off le...zoom!zoom!zoom!zoom!zoom!5 krete potong krete aku(perdana twin T,300SEL,satria,satria,astra),hahahah!rupe2nye diorg pun nak take a glance ke porsche tu!mane xnye,bukan banyak pun porsche atas mesia ni.x prasan plak aku diorg duk ikut, hampir 8km blakang aku.

No comments: