Monday, February 23, 2009

Kotak Merah

I was looking at mudah.com.my sajer2 cari barang, then pagi tu, aku ternampak 1 ad ni pasal used Recaro seats for rm733 je, mint condition!! i'd noticed yg ad tu ade 2 (2unit la), so aku nk check out yg 2nd tu. berangan2 jgk la nk cari recaro ni, maklum la kete 2pintu, seat aku plak kalu di'baring'kan, die xakan kembali ke position asal..so Recaro ni boleh!(mcm seat satria Gti, Putra tu...). xseampat aku nk check 2nd item tu, barang tu dah lesap!cepat gile orang beli!!! bengang gile..

then sudden, i came with this used lense, a 70-300 telepoto micro lense yg ade mamat ni nk jual, RM400...wow, aku dalam hati kate "murah nye menatang nih, kat lowyat bole dapat dalam rm750" curi ke rosak ni..warranty ade 12bulan lagi, ish!baru lg ni! nah....!aku pun xkisah la sgt, eventough aku xberapa pandai sgt beli brg2 2nd hand ni, tapi aku kalu bole nk juge merasa lense2 panjang ni,hahaha!

i called abang tu, die ajak jumpe nk tgk barang tu kat area rumah aku, risau, aku ajak jele skali, manela tau, orang ni nk tipu ke, samun aku ke..as a precaution je. dah sampai tempat tu, abang tu cerita la, die baru beli 2hari, tunjuk resit skali tuh..camera die kene curi (luckily lense tu x kene), so die nk jual la menatang ni nk amik modal balik....kisahnye. aku xkisah, janji aku gembira sbb dpt bende yg 40% cheap for sumthing yg baru 20snap je taken, huhuhu!

weekends, my mom ajak p melalak kat pavilion since my sister cuti.

weekend ni mahal skit! RM25++ sekor..gile babeng, makanan xsehebat weekdays punye..11am-3pm.


(pompuan ni nyanyi xsedap LANGSUNG)

(combined this 2 will nanah ur ear..)

(kakak2 waitress berebut2 mintak sign aku)

abih melalak, aku jln2 ngan fam then kebetulan bunk-face buat show kat tengah2 tu, for F1 promotion, speaking of f1....nk dekat dah ni, hopefully bile tanye my cousin, die slalu p 'menembak' kat acara2 yg gempak2 ni (A1,motogp, juara lagu,ltdl),hehehe, berangan jgk nk ikot kan..

(bunk face)

3 comments:

Yani said...

blah la.
sore aku sedap sket je dari siti nurhaliza.

Maknyer said...

suara ayam bertelur lagi sedap dari ko..

fafa said...

hahaha. suara yani sumbang.