Tuesday, February 8, 2011

Derma Darah

Sebelum tido semalam tetiba aku rase nak try foot detox roomate aku ni, aku xtau nape, saje nak try..so aku letak kat kaki, tidur macam biasa la...


malam tu aku rasa macam panjang plak tido..(hahahaha!!!psiko ke tu maknyer...), bagun pagi tu ko tengok la sendiri hasil die..

(hasilnya, berlendir wa cakap lu)

hitam pekat siut!!!! aku rase same je pagi tu, xde rase nak terbang ape pun, orang kata bende tu memang serap any peluh n bertukar color gelap. ntah la, hopefully die memang serap toksin dalam badan aku la...

Hari ni petronas ada buat derma darah, mujur aku bawa buku derma dalam kereta, so derma aje la..doktor yang jaga hari tu plak comel2, huhu! tapi aku hanya perlu derma 350 je..bukan 450 as usual, xtau nape, berat kurang kut?hahaha!!

(derma la dara anda..haha)

tapi yang bestnye..350 tu pun tunggu sampai stengah jam! siap orang lain 2trip aku still xhabis lagi!!aku memang selalu mcm tu kalau derma, tangan kiri plak susah nak nampak urat..nurse tu kate aku ni 'tenang' sangat..(ke maksud kau 'lembab' sister oi?!) so darah tu lambat kluar, roomate aku siap memancutla darah tu keluar!(darah muda kut!).

2 comments:

Fati Nagib said...

bukan sedut toksik..sedut kekotoran dalam ati tuh..

Anonymous said...

pehhh betul2 berkesan ke tuh?? cemas plak nak pakai