Friday, November 11, 2011

Raya Korban

Salam Raya Haji! wow, sibuk off-day aku ni! syukur time kering poket ni adala orang panggil untuk majlis tunang, kene 2 job plak tu back2 back, syukur..

(iman: me love attention!)

5hb nov, birthday my sister..nantila kami bagi hadiah ye, iman nk beli pool dulu, hehehe. the same day jugak aku di ajak amik gambar kt umah member kolej. bertunang dengan jiran sebelah, keciknye dunia ni kan, hehehe..

(cantik..)

rumah die besar amat, siap ade pool (iman suke la tepuk air kat situ), majlis die grand abis! aku umpama tikus dalam 7-8photog yg turut dijemput tu, sume geng2 faidimaktu dengan detrehundret..hehehe.

malam sebelum raya tu plak aku n iman tido lewat jgk, dlm 12am(aku 2am!) tapi pagi2 tu mumy die dah kejut kami kul 6am, suruh siap untuk beraya, it was fun sebab aku mmg jarang sambut grand2 sgt raya haji ni, but my in-laws mmg happening dan celebrated hari mulia ni, besides, it is iman's `st raya korban!

(kuala terengganu...saya mengantuk amat!)

tomorrow tu on the 7th, aku dengan xcukup tidonye bergegas ke LCCT utk ke KT, ade member opis tunang jgk! 2jam je aku tido b4 tu, mujur abang aku ketuk pintu bilik..from KL sentral aku amik klia xpress ke LCCT, sempat sampai airpot with a memerut&solat to spare.

Nak dijadikan cerita plak, member(laki) aku yg nak bertunang ni xlepas nak naik flight pulak!!! mati kutu aku! nak amik gambar mcm mane?! dulang2 hantaran sume ade kat LCCT lagi?! syukur la pihak perempuan sempoi, just proceed je dengan sarung cincin..hehehe. malam tu jgk aku balik ke KL, qada' tido la ape lagi..

on the 10th plak, ade completion ceremony dengan opis kat primula, cinta betul aku ke terengganu ni kan?

(sian mumy & Iman kene tinggal..)

country manager siap turun, 1st time die 'cemar duli' visit pencacai, nice man he was..manage to show him & all others my video, hehehe, syukur la diorang terima.

on this 14th, i'll be reporting at kertih dan akan ke laut 1st time...blog pasal kehidupan seorang pencacai perhaps lepasni?

Posted by Picasa

No comments: