Friday, April 19, 2013

Keep or Sell?

Baru ni aku pergi usha 'Sekolah' untuk kanak2 dari umur 2bulan-4tahun. since Iman gonna have a new sister this coming May (in Shaa Allah), my wife & I plan nak ringankan beban atok dia, hehehe..pengsan plak nak tukar lampin adik, kene lawan pedang dengan kakak, mandikan adik, panjat bumbung amik bulu tangkis kakak..lol!

well, bila dah plan macam tu, kene la re-schedule belanjawan tu, ma'am besor merangkap menteri kewangan dah siap dah...Perdana menteri xsempat congak lagi dia dah bagi list dah...hoho (syukur la ko register under JKM, boleh aku claim opis!)



(Inilah Kakak2 Iman!hahaha!)

point aku nak cerita ni adalah tentang makin sunyi lagi la lens2 aku dalam drybox tu..haha! sekarang ni aku pakai mirroless, selalu jgk aku attach ke body tu, tapi kene manual focus la, kesian gear2 dalam lens tu xbergerak, in shaa Allah kalu ada rezeki bole la cari body2 2nd hand murah2..(a700/a77/a850,ehh?!)

(sony nex-f3 + SAL50f14)

Posted by Picasa

No comments: