Monday, March 2, 2009

maaf tok,saye ni pelajar

aku amik gambar ni kat kedai fast food, fati,has and jele sume nak oder ayam but no dada ayam, so akak tu tekan2 la button tu...

(huhu...)

kene tahan ngan polis dekat bawah jambatan Olympus& Canon (LDP&Faderal), aku x sedar yg jalan tu (dari damansara nak ke sunway piramid) dah no entry, aku follow je la keta depan, amik ko...polis dah tunggu, ade la 10kereta kene tahan, ramai gile polis tunggu!!

buka la tingkap, bagi salam ke polis tu, die bgtau ape kesalahan aku..aku cakap la aku xtau jln tu xbole lalu, dulu bole! die mintak lesen ngan IC..aku dah "alahai...kene saman jgk akhirnye aku ni...", last2 die tanye "kamu ni keje ape..", huhuhu!aku jawab la, saye ni pelajar tok (iris mata bulat ala kucing shrek), pastu die kate, "saye bg kamu tempoh 2bulan ye bayar saman ni..". pastu aku cakap la,"mintak maap la tuk, saye x biase jalan ni..".

die lepaskan aku...alhmdllh!!!

*pandu ikut peraturan:-)

2 comments:

Anonymous said...

kelakor gambor tu... heh heh...

Maknyer said...

hehehehe,bengang je kakak tu tgk kitorang tgelak!