Monday, March 2, 2009

trip belajar

(kaki bukit)

jele n me pernah lepak comolot kat bukit ampang, then he suggested that we both blatih menembak kat mane2 just to get use dgn mode2 or setting sume tuh..kebetulan fati nak ke genting bole la jadi model sambilan, so i call jele, apointment naik atas, p 1kete je, nk practise jah..

so naik la kete buruk aku sampai atas, slow mcm siput..sbb member aku ni dah LAME xpergi ke genting, slalu ajak, tapi takut tsunami la..takut frostbite la..so nk mengurangkan ketakutan die, aku slow saja.

(sikat saya hilang..)


sampai 9.30am xde kabus2 nye, matahari dah silau,terus2 beli tiket outdoor je. jele brought his magnificient E-520, bijak mengajar aku cara nak seting2 sume tu.

xramai orang kat themepark tu, awal lagi kut, fati n has wanted to play all rides available, tapi diorg pilih yang 'hardcore2' dulu, memandangkan hujan 1 2 hari ni, so kene cepat la.


(pening main marry-go-round)


cuaca kat atas agak sejuk, xbawak jacket pun,huhu! paling syok naik space shot tu, rase nak pecah je phostat aku ni,hahah! dah 10kali aku naik menatang ni but still gives me the creeps! sah aku ni gayat!

(ABBAs)

best gile camera jele, pack with features, senang nk dapat result mantap, cume tunggu die sambar lense yang panjang skit,hehehe..zuiko lense mane nak dapat murah weh..huhuh!

(bumper boat)

sambil diorang main bumper boat ni, aku p snap awek2 sexy yg pakai singlet kat atas bukit juk ni, sambil singa garang tu main boat, huhuhu! malas main,kang lenjun plak kaki aku, dhla x tahan sejuk!

(amat ganas)

(punye la luas tasik tu, dinding jgk peginye)

(kete antik yang baru)

(beuty & da beast)

(andrenalin kicks in)

(polan: nye, amik gambar aku, biar nampak candid gitu)

(two beautiful ladies, tq very much!)

(sungguh sangat muke tu bro...)

(hampir dilanggar kereta)

(khusyuk bincang next trip..)

(patah pokok tu kak...)

(has kelihatan ceria)

(fati banyak membantu)

(perodua kelisa @ 7 o'clock!)



(senang ade model wannabe ni)

kul2.30pm, hujan lebat!mujur dah sempat main almost sume games, so kitorang makan kat fast food atas tu, then turun bawah balik, ngantuk+penat sume.

looking forward for the next activity..

9 comments:

ein said...

Ouh banyak gambar mesra! adakah anda cuba membakar seseorang dany? ahahhahahahahah.. btw nice shots!

Maknyer said...

'bakar' sape plaknye ein....hehehe,tq!

Anonymous said...

haha!!ye la ein,aku pun dapat rase deneyl ngah membakar seseorg..sape tuh??woit ade gosip best nih,giler tak nak share...
ein=> nice shot + cutie model,hehehehe =P

*hAs*

Unknown said...

hahaha...I like gambar beuty n da BEAST 2...ader 1 part lagi romantik mcm org hangat bercinta..kekekeke

Maknyer said...

hehehe,yang gambar aku & jele ke..hahah!

fafa said...

bestnye genting genting..
gamba chun melechun

Anonymous said...

wah2....bergumbire sakan...jeles ni...even has da remind aku byk kali suroh tgk blog ko ni dany, baru la aku rase nak tgk mlm ni.."kes terbakar dgn panggilan korg sebelum ke genting pagi tu"..huhu..

btw, gambar mmg lawa beb..superb la..

ehem2..kim salam kat abg jersey tu ye..haha...

~bad

Unknown said...

nye, nanti ajo aku menembakkkk

Maknyer said...

mirol!nk gambar taman burung!!!