Monday, August 31, 2009

Bunga Api

Naaaaahh...mane ade gambo firecraker kul 12am semalam, aku duduk atas bukit taman melawati bersama penduduk2 lain, tapi yg ade pun belah bukit bintang kut, tu pun ade hutan lindung skit,hehehe..frust nonggeng sbb baru belajar cara nk amik gambar bunga api..

So balik la umah, siBulu plak tengah lepak layan fresh air kat depan tu sbb die takut masuk umah, adik aku belikan tempat tido utk die, tapi die takut menatang tu sbb rupe die mcm anjing bulat! so aku pun lepak la dengan die sambil amik shoot skit untuk lepas gian. migrain hamba Allah tu menahan percikan flash,hehehee..

(i`m da sphynx, kaki ku kotor,tuan xmandikan..)

syok tgk Kimi back to winning ways, superb handling untuk defend cucukan dari fisichella..ya betul, fisichella dari super aguri, kuat betul team tu semalam. Spa circuit ni mmg feberet track aku kalu main game,hehehe. tapi lepas tu plak sedih tgk rossi jatuh plak kat US grandprix, xpe bro, lu still leading championship lagi!

pagi ni mama ajak tgk akak zihan, sepupu aku baru lepas branak. comel! ade gak snap2 skit, tapi simpan la dulu, parents die pun x publish ape2 pun,hehehe. senyap je die tido dalam bilik, nangis pun skejap je, lapar susu. bapak die minat photography jgk, nnt hopefully die dah besar bole ikut uncle maknyer jalan2 amik gambar ye,hahaha!

(xlame la ko patung..kompem hancur lepas ni,heheh)


(Using ND filter murah, mcm cerah sgt je)

looking forward nk makan kat so-called 'nasi lemak babi' kat ss2, bukan gune daging babi, tapi kedai tu dekat dengan area sembelih babi kut..kate orang la, aku pun xtau. diorang kate nasi lemak die top10 malaysia ni, 1mesia..rakyat didahulukan..pencapaian diutamakan. minyak naik ye 1sep ni, janji rm1.75..terrrrrrnaik rm1.80 plak, baik xpyh buat ape2, dapat minyak downgrade plak tu, chet!

1 comment:

Hanafedora said...

BULUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!