Sunday, August 30, 2009

Malaysia Tanpa Jerebu

Beli murtabak kampung Pandan kat bazaar Taman Melawati petang tadi, pergh..mcm ni wa cakap!(sambil tindih tapak tangan antara satu sama lain), ramai nye umat turun beli makanan! sorang je aku arini, b4 tu aku singgah care4 jap nk tgk charger utk batt NiMH, tapi xjadi beli la, mcm mahal je, rm80+2batt free tapi charging time 9jam, baik aku beli sony punye charger rm100+4batt charging time 5jam je...aku letgo la 4batt tu ke sape2 yg nak.

Perasan x sejak lastweek(sabtu) cuaca ceeeeeeerah sgt kan, langit sebiru-birunye!jerebu pun xde!sangaaaaaat baik untuk amik gambar! aritu aku pergi dungun visit adik gelpren aku yg lupe bernafas kat spital..balik tu aku singgah kertih jap-tempat aku membesar dulu. cantik gile tempat ni..padahal panas nk mampos time tu, aku peduli ape, janji cuaca cantik,hehehe. alhamdulillah cuaca cerah..

(nak amik,amikla..aku buat size besar)

(pantai kemasik, isabela adalah....)

di kesempatan ini aku nk post skit gambar2 aktiviti dalam blog2 member aku yg xde gambar,hehehe..aritu zul ajak buat makan2 skit kat umah die, die ajak yg dekat2 je..

(zul yg masih die pakistan..bersama Nico)

(fati yg bawak puding sedap)

kebabom mencuba askim padlepop)

(Nasri dan isteri tercinta)

(ijal tampak bergaya dgn tag heuer barunya..)

(benggil kelihatan kacak dengan victorinoxnye)

(yasir xingin ke ISA)

(toped bersama anak kawan diana)

selepas tu aku dengan bad dengan dania dengan fati p lepak kat air terjun chamang, sejok gile air!!!ok nak buke pose!

(bad skodeng minachi tepi tu...)

10 comments:

Anonymous said...

hmm mcm ade yg kurang! mane gambar ko skodeng bontot param kat tgh2 air tejun tuh??

Unknown said...

tlg cover nampak..hahaha

Maknyer said...

gambar tu bakal membakar semangat perkauman ye...nk pulak kes2 pijak kepala lembu ni,hehehe..btw clue die (-|-) hahaha!

Fati Nagib said...

apesal macam x cukup korum jek gambar party zul nih?? Gambar Has mane??!!!

Maknyer said...

tu la pasal, duk seronok main camera zul, sume gambar dalam D80 die..

Muhammad Yasir said...

Sungguh tak ingin hehe.. Nyer nak tanyer, lens kamera tak rosak ke kalau dihalakan terus ke matahari macam gambar lawa tu?

Maknyer said...

slalunye kite pakai UV filter la, xrosak, mata kite je yg akan rosak selalunye...hehehe.

Muhammad Yasir said...

Mata akan melepuh sengsara haha

badd said...

haha..letak la gambo smiley mu tu nyer...baru la meletops!!!hahahhaahaha....

capefire boy said...

knape bad skodeng MINACHI..??