Monday, January 12, 2009

300m Walking

9am mirul called, i was sleeping, die ajak main paint ball kat area tepi UIAM tu, i can't go, have a wedding to attend kat banting@ 11.30am, so aku nk p tgk je la, dekat je pun.

xpernah p pun tempat ni, he gave directions, dah sampai tu aku park tepi jalan je sbb kete depa pun same jgk, hutan je aku tgk tempat ni, xde rupe tepat paintball pun, rupe nye kene 'mendaki' lagi 300m ke dalam!!

(jalan ni motor & 4Wd je bole naik)

mujur 10rang datang, so cukup la nk buat team, never play paintball before, teringin jgk. Syok jgk la tempat ni, die buat dalam hutan, ade website tu. price di pun macam menarik la, siap kite bole buat buffet skali..


(satu team atas,satu team bawah)


(dah siap tempat makan& mandi & tandas)


Then kami p la ke banting, jauh dow p sane, even ikut kesas pun tapi mcm malas je, sampai sane plak hujan lebat. map xde, mujur rumah tu betul,hehehe. makanan orang kampung ni mmg terbaik wa cakap lu, fuh! tempe perut, ayam merah, nasi minyak...PERGH!!


(khemah lecak dek hujan)

Balik tu, singgah rumah wan Cik jap, sian orang tue tu, uzur dah. sempat lagi makan kerepek home made, sedap babeng!masin leting!!best!


(umah wan cik)


Then p umah kawan mama plak(ade lagi!!!!)kat shah alam, dah 30tahun xjumpe. simple family, tapi selalu melancong keluar negara..(hm....), hampir sume pelusuk la die bagi tips aku, negara mane senang cari makan la..negara mana salji tebal la..negara mana bergaduh la..negara mane racist la..sumela!

then came to the best part plak, die tanye aku support party mane..aku senyap sambil sengih je la: saye xsempat register la aritu uncle, i replied....then sambung la die brain wash aku,hahahaha!my parents pun sokong!(balas dendam la tu), bayang la 4adults VS 1hensem guy...(hahaha), kene teruk aku, padahal aku xcakap pun aku sokong pihak mane!hahaha, dah bole nampak la skang diorg dah risau golongan muda2 yang lebih cenderong kepada parti pembangkang (ish, mcm blog raja petra plak,huhu!).

No comments: