Wednesday, May 13, 2009

Bowling@12am

dpt msg dari Min ajak p main boling, diorg dah nak sampai! ajak adik aku yg tgh tido..

(farah, bibip, arip, min)

lame gile x bowl!setahun kut! so kami pun stretching dalam kereta, bimbang terbaling bola ke lane sebelah or terlepas bola ke belakang. kat ampang point ni xdela gempak mcm tempat2 mall lain tu, tapi bole tahan la harge, rm13 2game.

(arip dan farah)

(yani & min)

mcm biase aku 2-3kali masuk longkang, i was dead last mase awal2, tapi berkat tunjuk ajar step dari gelpren menyebabkan aku mendapat rhythm hook maut-calar-lane aku!! (padahal main lurus je)...so ok la score aku, 1st game dalam 390pin, 2nd dalam 302pin dan ade tu dapat 16straight strike dalam satu game (hahahahahahahaha!!)

sape kalah(ehem2..)kami celit bedak kat dahi!

(IT-ian dan lawyer harapan nenek aku)

(farah,yani,min)

balik, lepak kat mapley, sembang2 then tetibe ade brader datang dekat dgn min and mintak rokok..wth!!terkedu min nk jawab, then brader tu blah and duduk kat tepi side walk tu..sian, xsihat rupenye, punyela ramai brader2 lain yg sah2 isap okok kat sebelah meja kami ni.

5 comments:

nrzmn said...

16 straight strike ye bang?

hurmph.

podah!

Yani said...

blah la labu sayong.

aku smangat nkgi keja bsok tuh, tu yg kalah. (eh ngaku plak kalah)

pakcik mintak rokok tu lawakla.

Maknyer said...

sian loser2 ni..hahah!

fafa said...

naseb bek fara tak loser smlm.
hahahaha

Yani said...

nikmat dunia je sume nih.