Sunday, May 3, 2009

selsema babi

teman zul beli lense 18-200mm VR,lens untuk melancong, gile babi kene racun dengan orang kedai tu.. kene kuatkan iman bile nak beli sumthing tu, budget nk beli A, terbeli B..

filem Bohsia mmg bahasa die bole menyebabkan orang2 tua menepuk dahi, tapi mamat syamsul tu xrempit langsungla..hahaha!ko smart-kaya-mtv sgt la bro..btw cerita ni bagus, kene tgk.

teman adik gi OIAM final, duk jauh blakang..jumpe mimiemirul. mesti sabahan xpuas hati tomok menang..hehehe.

p genting ngan family, dpt free stay..

(kota kejudian)

cuti panjangkan, mmg gile babeng la ramai manusia kat sana! aku drive je sampai atas, kene tapau dengan pakcik seasoned bwk saga aeroback je..kompem naik setiap minggu tu!temperature naik..kene slow.

(The hotel with the most rooms in the world, 1st world)

hotel 3star paling famous, 1st world hotel, camne la apek tu bole terpikir nk buat building ni kan..tahan sampai sekarang, atas bukit plak tu. aku malas nk masuk themepark, mmg cari nahas la kalu masuk time cuti ni, so p melepak je kat dalam indoor park tu.

(ramai3...)

lepas lunch, my dad xsedap badan, die lepak je dalam bilik, risau plak kalu kene selsema babbhi ke, doktor kate demam biase je sbb ayah aku xsuke babi..hehehe. nk dijadikan cerite plak, haritu kabus tebal (2days aku xnampak scenery dari tingkap hotel!!) so sume orang xbole main outdoor park, so ramai la masuk indoor.....bygkan la mcm midvalley time megasale(xde sale pun padahal 1stworld tuh!)

aku dengan seluar pendek baju ketat nmpak perut, igtkan genting panas...hambik ko, mcm minah saleh yg pakai baju ketat masuk bilik sejuk, timbul sume ha..padahal 15deg je.

(round2 get around)

malam tu nk g tgk sarkis, tapi my dad malas g, aku turun bawah nk tgk united vs boro, jenuh cari mapley rahsia kat area skyway tu, xjumpe plak! ade la pub yg tunjuk, tapi kene oder air kencing setan la. cari2, jumpe satu kedai kat loby hotel je! melangukla kami beramai2 kat tepi kedai tu dengan bodoh selambenye..bengang je waiter tu tgk.

(24hrs excitement! gambling..)

balik awal, bapak aku xnk rest kat umah, turun tu aku bwk slow je, buke tingkap nk layan kabus..dah lepas memorial tokey genting tu, prasan ade imprezza laju gile dari belakang, aku ketepi, hm...Type RA-R, matte black, bole saje2 cari pasl nih, baru 320hp je pun!hahahaha! follow!!!!

fuh, grip die mcm syiaaalalalalala....die main tekan je mcm jln tu lurus, aku berapa kali kene correct counter balik steering, die dengan selamber je gelak2 sambil tgk cermin pandang belakang (kut..), lepas pakgard genting tu, byk kete kene lepas police check tu, die tunggu aku..exit je genting, mmg feberet aku la jln tu! tgh mencilok.."nyer nk muntah!!", aduh!aku xprasan bapak aku dah hijau muke die kat belakang, orang tue ni xsihat la nyer wei...

next time la dude..best gile kete ko,tabik spring!

7 comments:

Fati Nagib said...

1st gambar tuh cm biase..

nice try bro utk buzz shot tuh..tp rasenye backgorund tuh should more sharp..so baru la santekx!!

gambar jam tuh cm terdekat sgt..should be angle tuh lari sket

hehe..sowwy ek..comment tuk membina okeh..jgn la majuk xnak kawan plak pasnih..

Maknyer said...

1st gmbr tu ej yg ade lampu,lain kabus(die jgk suruh amik)

gambar 2nd kene cepat2,takut hantu kopek datang,takut..

nk sharp,amik sharpener..

sume pic gune 50mm,mls tukar, nanti fungus,sejuk sane..

*pada siapa2 yg BINA lemak tu, jgn asyik sgt;-)

Fati Nagib said...

Amboi..mennannah telinga aku dgr hah!!

"Ngata dulang paku serpih, ngata org padahal lemak ko tuh yang lebih"

Maknyer said...

penatla upload flicker ni..

Patah said...

Kesudahannye... ayah mu muntah x??

Maknyer said...

x, die tukar duduk depan plak,hehehe..

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih