Wednesday, April 29, 2009

Lets Racing!!!

Tahniah Zul dan Diana atas Pertunangan korang, terima kasih Family Diana sbb bagi makan free yang sedap dan bagi kami pot untuk rehat2 dikala hari yg panas, ehehhehehe..

(curi from camera fati,HIHIHIHIHI)

singgah ke shah alam selepas drive-kan fati ke subang, igtkan nk amik gmbr stadium shah alam, pandai..xbawak tripod, tapi nampak ade orang main gokart.

(berderau darah tgk trek ni..)

blajar2 panning gambar, time tu dah magrib pun, so...gelap.aku duduk kat tepi bukit tepi jalan tu sambil menembak. aku tgk, ade yg laju, ade yg slow..aku pegi la kat workshop or pit garage kat dalam trek tu, tanye brape harge nak main tu..kene bwk kete sendiri ke..kene bawak helmet ke...brader tu cakap bole sewa, rm35\10min untuk 80cc, rm80\10min for 100cc. rase mcm mahal je, tapi aku nak sgt main menatang nih!

(pakcik ni yg plg tua, tapi paling laju!!)

aku penah la main menatang ni, tips yg aku rase aku bole share is: korang kene berani..berani nk attack corner tu, sbb menatang ni xbole terbalik (teorinye la), so selagi bole tekan(jgn oversteer lebih2 plak) korang tekan je. tolong la guys, jom kite racing!!!

(kalu cirit-birit, minum teopeng)

telefon bimbit ku tertinggal dalam kereta, aku xkeruan, bimbang fati kantoi dgn scandal aku yg kat laut tu..hehehe, ali call ajak p kedai RC, nak cari sparepart helicopter die, sian fati kene call adik aku suh pass no ali ke aku.

pakcik yg jage kedai RC yg berada kat yaohan-putraplace ni dah lame berada kat kedai tu, rilek je die jage sorang2, ramai orang datang ke kedai ni. dengan pendengaran dan penglihatan die yg xberapa muda sgt tu, dengan selamba je die hover heli ali tu dalam kedai-yg penuh dengan barang dengan tiada ruang untuk mencuba heli Langsung! respect!!

(Lama V3)

die siap hover depan aku suh aku amik gambar, gile babeng org tue ni! moral: jgn igt orang dah tua tu makin xhebat..aku pernah kene tapau ngan pakcik tue baru balik dari smayang subuh bawak swift...

3 comments:

toped said...

ayah aku kot tapau ko?

mcm initial D plak..ehhehe

Maknyer said...

mule2 aku risau bapak ko..tapi skali swift tu kaler pink metallic tu da..hehehe

Fati Nagib said...

Uiks..Simpati kat girlfren ko call tapi terpaksa dengar sore ku yang merdu bak buluh lemang hah!! Len kali tampal tepon kat telinga tuh..