Thursday, April 23, 2009

Laju gak nissan gtr tu ek..

ikut highway karak semalam, b4 genting tu, GTR ni potong la aku, time tu tgh dlm 110kmh, so aku pun follow la..

die bwk rilek je pun, maybe die dah tau 'semut' je yg follow die, plate s`pore kete tu, dah tukar ekzos tuh!(bukan hilang warranty ke kalu tukar parts Nissan GTr ni..) bunyi die mcm perdana twin turbo yg ganas la..(typical V6 sound), skali ade kat satu bukit ni, ak xtau la, maybe driver tu terbersin kut, kereta tu punye pergi....PERGH!!! instant ZOOM tinggalkn aku,hahahaha! then die exit genting (wa...bestnye la ko naik sampai ke puncak tu nnt....). kereta tu tampak besar, xde pun iras2 kereta yg boleh 'makan' porsche, ferrari, lamborghini sume tu...

(nenek aku)

(lake garden)

pics2 ni mase amik nenek aku kat taiping, skejap je aku p ke lake garden tu sebab hari tu hujan lebat, bwk nenek aku skali, sian die kene byk jalan. mase sampai umah taiping tu, panas gile babeng, panas lembab, rase mcm dalam ketuhar micro plak umah tu, tapi bile hujan selebat2nye, mule la malas mandi..hehehe.

(area ni ramai pondan watu malam)

petang tu, sempat g kedai kuewtiaw Doli, dah ramai orang datang, siap bergaduh2 nk cari parking, aku drop je diorg suh tapau, stengah jam aku tunggu!!femes betul la Doli ni kan..patut buke branch byk2 le, ramai sgt org datangnye..

(bole naik bot bentuk itik)

(hari hujan)

semalam lepak ngan classmate skolah, (gambor dalam camera, malas nk upload) kat shah alam, lame gile x lepak ngan diorg, zaman2 skolah dulu duduk tepi klas kalu ade budak pompuan dari kelas Sains Perakaunan tu lalu, kitorang akan bersiul mcm anjing mcm babak ali setan (diorang la, aku nyorok blakang pintu, tapi wisel jgk)..lalu kami dibenci oleh budak SP,hahaha..

masing2 sembang pasal kawan2 yang dah kawin, pastu pasal ape amik peugeot308 instead of honda civic2.0, kenapa perlu amik yashica film camera instead of canon 40D, etc2..

one thing yg buat aku tertarik, aku saje la tanye member aku ni, bile die nk kawin...pastu die jawab, "aku xnak terus masuk peringkat TUA"..."kite ni ade 3peringkat, budak-remaja-tua" menurut teori member aku ni,hahhaha! die tanye la aku semula "maknyer, nape mu ni x isap rokok, x isap ganja, x isap dadah, x main GRO, x curi sotong jemur jiran blakang?, mu xnk merasa 'remaja' ke?"......"hm,aku takut la(jawapan yg sempat aku pikir)"..."mung ni kategori budak-then-skip-tua terus ni!!", kate member aku..hehehe,babeng luh!

.....dalam hati aku rase mcm budak je lagi, belum melangkau ke mane2 peringkat pun..

4 comments:

badd said...

haha...mung lepak nge sape tuh nyer???macam menarek je sembang pasal 3 peringkat tuh....

nyer, jom lepak wiken nih ker...minum air sumi kat memory's corner...ade bran??

Patah said...

kalu isap rokok/ganja/dadah, memang la 'remaja'... Tp, nanti jd bdk-remaja-mati.... X sempat tue. Ke guane nyer

Maknyer said...

ini lepak ngan geng2 black rantai tebal fahaman sembelih sembah minum darah kambing putih..hahaha!beres kite weekend ni lepak, tapi kene tunggu habis rancangan feveret mu la sabtu malam tu kan...hehehe

hehehe, aku sokong mu patah..tapi apakan daya, dunia ini lagi penting,hohoho!

Fati Nagib said...

Maknyer >> statement xle blah..
".....dalam hati aku rase mcm budak je lagi, belum melangkau ke mane2 peringkat pun.."

budak = xda duit..xbesh lansung!!

BadQ >> ape kate try men jengga ke UNO ke yang ade kat memory corner tuh..aku geram je tgk jengga tuh..feveret mainan aku mase sekolah tuh..hehhe..jengga!!jengga!!jengga!!