Thursday, April 16, 2009

Burger+Salad+Roti ButterSchotch

pergh..sian gile fan liverpool smlm..harapan punah, all out main tapi still out-classed by chelsea, barca main 3rd gear je, semi-final yg menarik nnt, guano la united kite malam ni...aduh.

bangun paaagi bute kul11am sbb nk kene teman mama lunch ngan member ITM(UiTM) die kat area ampang, lepak kat nasi ayam Linda Onn sbb kat sane mee rebus die sedap! sempat gak nampak minah tu datang ke kedai die, tinggi-kurus. gile babeng lame la diorg bersembang, auntie nibr retire, so biase la kene sindrom bosan duk umah,hehehe..mcm2 mak aku racun die, ajak masuk perkim la, masuk wanita umno la, pocho2 la, taichi la, amway la..

(berborak ngan technician streamyx)

Min singgah umah nk er....exchange buku ;-) die ade mention yg ade orang langgar-lari kete die..yg kelakarnye, die tinggalkan note kat wiper, tapi xde no. tel....TETAPI EMEL ye..hahaha!mmg jadi betul taktik mamat tu sebab kalu bg no. sah2 kene maki 3-4 keturunan direct,huhuhu..

ha..time tu aku lupe yg ade launch proton's new Exora by our beloved PM..bolela nk testdrve kekgi..huhuhu! this car get a lots of hype b4 its launching, hopefully orang suke la, ala, proton baru2 skang ni pun bagus, bg aku la..4 basher2 out there tak tau la kan..

(Aku hensem..)

ha, album jamal baru kuar kat pasaran, sedap jgk. aku siap beli cd karoke sudirman tadi!hehehe..mantap gile 'dir!!

2 comments:

nrzmn said...

huduh sial gambar pompuan baju ijau tu. ciss. ni la padah kalau guna kamera canggih sangat. gambar realiti habes. haha

Maknyer said...

tu la khusyuk sgt sembang ngan brother streamyx tu, aku dah ketip2 jari suh posing..hehehe