Monday, April 13, 2009

sedap gile hujan, sejuk je..

lepak ngan zul kat alkaffah, mase lepak tu ade keta bumper nye cabut sebab reverse kene divider, jenuh driver die nk ngikat bumper tu time hujan2.

then member skolah aku datang, ayen ngan medang, punyela lame sembang sampai nk meletup pundi kencing aku ni, sejuk maa..

(sideburn ku makin luar kawalan..)

xsabar aku nk mengodeh2 D80 zul, punye la lame tau die pakai, xsempat nk main2 lg,hehehe. tambah plak ngan lens 18-135mm die tu,cun..

(nunggu nan ado..hehhe,roti nan..)


(bad kate "jgn tegur" suspen...)

petang tadi mak aku bising suh cuci gambar raye 2tahun sudah, byk sgt gmbr x dicuci, esk plak kene kutip.

(besornye cincin, lekuk dahi kalu kene luku..)


(bibip)

alhmdllh dpt dorongan dari ayen supaya berlatih menembak, kalu dapat ikut die g orang kawin pn syok jgk, time kasih jgk ke zul kerana suh aku bg cv ke die, yeahhh ur da man bro! medang, aku nk pnjm 300mm mung ye!!

3 comments:

badd said...

ganahnye cincin mok mu tuh...mmg songo la sape kene luku nge mok mu...hahaha!!!

Patah said...

luku ke duku... sideburn zul memang toOORRbaek. isak rokok sik(x reti eja) ke dok tau. ke wat tubik asap je

Maknyer said...

"duluku"..tu bukan rokok la,tu chupa chups yg ade lampu (hahahaah!)