Thursday, April 16, 2009

RM2 per plate

what a goal...what a goal...hohoho!

pagi bute dah dpt msg dari Ali ajak p banting jap, mandi2 kelam kabut, smayang zohor then ali sampai terus gi teman die jap. kami ikut jalan shortcut dengkil yg ke KLIA tu, die siap tunjuk kolej mara banting tempat die dulu.

motifnye nk tutup akaun bank je, tapi sebabkan buku banknye dah hilang, so kene g amik stem hasil kat posopis, then g kat pejabat daerah nk matikan stem..then p balik ke bank tu, pergh..

...aku bawak camera, tapi dengan cerdiknye tertinggal memorycard, yea bebeh!!

sampai umah tu, ajak adik aku makan sushi king, my cousin ade sound pasal promotion sushi king ( yg rm2 all plate tu ), sampai2 kat area jusco keramat tu kul 8pm dah ramai beratur, 20minit gak baru dapat masuk..

(aku hypo..)

si Min also brought her EOS camera, die nk eksyen kat aku, die ni kaki eksyen..hehehe...kiddy middy.die nk suh aku tgk kan camera tu, ringan ya amat! seronok gile pegang!

(canon=vios, nikon=city, sony=...tiara)

kat sushi king tu kami ibarat pelarian yg menugggu makanan, kuar je unagi tu berebut2 g kejar..mane x nye..sume plate tu harge rm2 je..siap ade makcik tu dah nk dkt 20pinggan pun ade, semangat!

(bismii..eh,nk makan cakap ape ek..lupela sbb aku ni bajet jepung)

kami pulun byk jgk, tapi sbb only rice-based sushi je yg offered tu so lame2 ko jadi muak jgk la, aku plak makan skit sbb xpuas hati camner nk gune live view canon tu, xdapat2 lagi! nape la die x lock focus tu!!!!

(mencari sushi di hati..tunggu nk rebut)

(kami kurus..not)

(sakana fry..)

(unagi..sluuuurp!)

dah kul 10pm pun still ade yang beratur kat luar tu, ye la arinikan lastday promotion tu, terkentut2 la makan pulut tu!

(burpp!!!)

9 comments:

nrzmn said...

1) aku eksyen kau kata?? siap kau
2) kenapa muka aku masam makan sushi??
3)aku nak gamba si Qasim tu. hahaha.
4) teringat2 kakak baju hijau yang makan sampai pinggan dia kalau dikumpul agak2 sama dengan ketinggian kau... hahaha

nrzmn said...

oh. perlu ke downgrade kepada Tiara?? :D

Maknyer said...

hehehe,fiksyen..silap eja..
muke ko macam mati laki je..
qasim siPembuat Sushi!!
mak datuk..kus smangat akak tu..

tiara je la min..berat nk mampos!

badd said...

sushi murah???kenape aku x tahu pong???arrghhhh!!!!kempunannye....gullpp!!!

Maknyer said...

die buat senyap2..kene ade card die. xpe,tahun 2014 nnt ade balik,hahahah!

Fati Nagib said...

Oit perut penuh cacing sbb mkn bnyk ikan xmasak..

BadQ : weh jom mkn bufet sushi kt sunway pyramd.kasi lebam pipi

Yani said...

pinggan gergasi...eh mksud aku akak baju hijau tu mmg leh wat klcc nye replika dah.trauma aku dibuatnye.qasim,skali bukak mask,gigi berterabur.hahah.

badd said...

weh fati...kalo pipi dah lebam camne nak makan???hahaha!!!

Maknyer said...

kene sengat tebuan kut...