Friday, January 15, 2010

oh, cooper S..

seronok arini, main dgn cooper S..laju nak mampos keta tu!, mcm lipas kudung! auto pun auto lah..janji laju,huhuhu..

pantai batu feringgi

harini sangat la kelakar..kelakar nape? sebab datang2 keje je sume system yg aku gune in 'maintainance'..kepala hotak die in maintainance, camner aku nk buat keje?kalau customer dah call nak mintak tolong, aku nk tolong camner kalu dah aku xbole bukak system tu?tapi yg kelakar tu suruh kerja jgk...nk kerja camner wei kalu aku xbole nk access system tu...aduyai..

bayangkan dari 10am sampai 7pm batu system tu ok..mujur la aku pulun2 gile babi untuk siapkan report2 sume tu, sian rakyat mesia nk gune service kite ni,hehehe..sabo je la, jgn potong sudeh..

langsung xsempat aku nk main futsal dengan member2, semalam pun miss jgk , cirit birit punye pasal!fuh...tgk kawan pakai mazda6, pergh!!! interior die meleleh wa cakap..dgn automated seat nye...piano black dashboard nye...rim 18"nye...huh! not mention 2.5L engine..gile best torque!

sembang dengan kawan2..igt nk plan trip ke broga la plak...huhu!

3 comments:

~hamdan~ said...

ko x sedar ke aku cucuk belakang ko masa main dgn cooper S tu. Jele dah terkencing2 dlm seluar...haha

Maknyer said...

xprasan..tgh focus perah kudrat keta buruk aku nk kejor 1.6turbo tu..

er..bukan korang sebok main futsal ke time tu?

~hamdan~ said...

Errr....ye ke??bukan yg lps lepak kat ampang tu ek....adoi..kantoi