Saturday, July 24, 2010

9 Nyawa

Miawww!!!!! bunyi kucing menjerit...terkejut aku dengan fati, jengok2 kut tingkap rumah tgk ada sekor kitten kluar dari tayar kereta yang di-reverse oleh Ayah fati. .

( si Fasha yang kene gelek..)

sian kucing tu, terberak2 die nyorok bawah sofa, sakit sangat la kut kene lenyek. mujur die stil bole jalan, cume mcm ala2 tempang la, orang kata die ada 9-nyawa..bijok2.

sekarang ni kalu aku cuti, aku akan lepak kat umah bini aku, senang nak geli2..hehehe. time die mengajar tu mmg aku sorang2 je la jaga umah, tgk silling, jenguk pokok bunge, intai daun..

(bontot phone aku)

(lupakan yang lain,hehehe..)

(minggu ke berapa nk p scan ni?)

minggu ni bini nak makan twisties ungu, makan 3keping pastu suruh aku habiskan..(kedai mamak je beli), skali die nak gulai tempoyak dekat umah wan tam die kat melaka plak...ko rase die nak makan habis ke?lol!

4 comments:

Anonymous said...

sebbaik dia x mintak nasik goreng 15 hengget kat pulau Perhentian..menetess!!

Maknyer said...

mintak jauuuuh...hehehe.

Anonymous said...

kenapa mesti gulai tempoyak umah wan tam... bukan kah asam pedas wan tam paling hotz..pelik2 yg idamkan si fati ni...

-nyzz-

Maknyer said...

ya ampun..asam pedas:-)