Friday, July 2, 2010

Tolong Kemut Sedikit..

Doktor periksa lobang bontot ku.. Penat doh buat medical, check skortum, check mata, check telinga, kene puasa..

(Empangan Chamang, Bentong)

still tunggu khabar gembira yang belum diconfirmkan lagi..hopefully semuanya berjalan lancar:-)

(bersama rakan2 di warung)

Jumaat petang ni nk tengok wayang kat wangsa walk dengan Fati crite back-up plan, balik2 smayang tadi tetiba die ada depan pintu! suprise betul lah! tumpang Has balik rupanya, dengar cerita Has dah bole sah kan borang2, hehehe nak cari kerja nanti aku jumpe kau la ek nak cop borang!

(kenapalah nak tgk Back-up plan?...Orang nk tgk toy story lah!!)

(hehehehe..)

9 comments:

~hamdan~ said...

baby ke?? jeng jeng jeng...

Maknyer said...

baby are you down down down down down...

Fati Nagib said...

baby >> hai uncle hamdan..nnt jangan lupe belikan toys utk sya yek..camera sebijik pon ok gak..hehehhee

Anonymous said...

alamak denyel,cite aku pun ade,terharu kehkeh..opss exaggerate je tu,sign aku tak laku lagi...naseb bek fati sehat walafiat naik ngan aku...

Maknyer said...

ish Has, ko laku lagi la, kenduri arwah dah p blum?lol

~hamdan~ said...

err..camera?? uncle hamdan pun beli 2nd hand jek... lens hood boleh la uncle bg nnti ek..haha

Maknyer said...

uncle hamdan patut tukar sony NEX la skang, sesuai dengan gaya hidup:-)

Muhammad Yasir said...

Sangat manis gambo Chillies tu Maknye, macam filem Omputeh. ;)

Maknyer said...

bad mcm omputeh?!!hihhi ya ampun..

mmg manis si panglima, tapi xmanis sangat poket saya ni hulurkan ke cashier tu, hehehe