Saturday, January 1, 2011

1st time shoot Bunga api

(cerdik, aku pakai wide lens..)

Last night, my mom ajak makan seafood, saje je kut nak naikkan hemoglobin bini aku tu, so we went to Sabak, taman melati, melantak sampai kembung perut! merangkak gout nak kluar dari kedai tu balik ke umah..hehehe.

then my friends ajak lepak sempena sambutan tahun baru, nak ke KL mmg tak la, jem kut! so diorg decide lepak kat area tasik ampang tu je.. ramai orang tu!!

so dah sampai sane dalam 1130pm, letak2, set2 kan camera, aku bawak 2lens je, telephoto n wide lens, igtkan bunga api tu tinggi, rupanya rendah....bajet x cukup kut.

(paras lutut je..LOL!)

okla, bunga api tu last dalam 10minit jugak la, sempat la jugak nak tukar lens tu, tapi sepanjang pegang camera ni, rasenye ni 1st time aku amik gambar bunga api ni! kelam kabut nak pikir camne nak snap, ade suh gune kertas hitam la, cable la..hehehe

(jangan pandang KLCC, zombie, hihihi)

(the girls..)

hm, esk nak kene siap2 kan softcopy CD, nak kene bagi orang, tgkla setakat mane aku sempat siapkan, bukannye aku ni robot, weekdays aku kerja, balik KL ni je baru pegang PC. petang ni nak main futsal, kawan suh jadi keeper...

Posted by Picasa

2 comments:

Fati Nagib said...

dok umh men bunga api lebih baik..

Maknyer said...

nanti asap masuk hidung, sian baby,,