Monday, January 3, 2011

new short-cut (for me lah...)


(bilik tumpangan selama 11bulan)

last night aku sampai ke terengganu kul8pm, dalam 3.30pm aku bertolak dari KL(hantar wife skejap ke bentong), my friend ajar ikut jalan jerangau- jabor utk ke Kuala Terengganu. it save me almost 2hours kalau compare ikut jalan kemaman-paka-dungun sume tu.. tapi jalan agak bahaya skitla, nak mengelak babi, lembu, kerbau....hantu, huhu!

(riazz cafe..murah je, jgn risau nak lepak sana..)

(pari tepung, location kat airpot KT)

(nasi kerabu ayam bakar...Pergh!!!kat area batu rakit)

( sotong tepung, airpot KT jgk..)

hm..aku dapat trade production, rasenye aku apply jadi pomen aritu, tapi aku sangat bersyukurlah!!!best2!!

baby dalam perut mak die dah 7bulan lebih, dah bole main gurau2 dengan die, hehehe..xsabar!!insyallah!

4 comments:

Fati Nagib said...

wah wah..mewah makan nmpknye..gendang gendut perot boyot nmpk gayenye...

Maknyer said...

gendang gendut tali kecapi, ambil galah tolong jolokan:-)

sian la orang susah kat luar tu xbole makan, bazir plak nanti..

Yani said...

bwk balik sata dol.

Maknyer said...

jauh dol..aku ikut jerangau, babi hutan bole la aku bwk..