Sunday, January 9, 2011

apa la gajet nak belikan ke anak aku?

Orang kata beli kusi jalan die tu lambat2 skit, hehehe..susah jgk nak pilih, aku suke yang senang lipat, bole jadi car-seat, bole jadi buai, bole gune dari umur 0-day sampai reti jalan..katil plak orang kata xpayah beli pun xpe, dah tu nanti aku nak tido atas apa? sah2 mummy die nk kene susukan baby..aku?tido atas sofa dengan si-bulu je la..

xpun aku nak belikan ipad la ke die..senang die nak blajar, zaman skang kene ajar dari awal, senang die nak sketch, nak main game blajar, tgk thomas, bob the builder, huhuhu!!LOL!

(untuk ayah ke anak?!)

nak belikan camera pun ok jgk, sony NEX5 tu senang, kecik plak tu, senang die nak amik gambar daddy die nanti, hehehe..

(syukur, dapat idaman aku, hehehe)

skang ni mummy die selalu merungut penat, duduk lama penat, baring lama pun penat, baby pun dah sempit dalam badan die, malam2 kalau aku 3g call, baby tu kekadang menendang tu! nak cakap dengan bapak die kut, yg klakar tu lepas aku balik ke terengganu, baby tu mcm merajuk, die mengeras tanda protes ke mak die, hehehe...(samala mcm aku kecik2, meraung kalau bapak aku balik terengganu)

looking forward nak balik jumpe family kat umah, duk sini dengan budak2 bujang asyik kene teman diorang cari calon isteri je..LOL!
Posted by Picasa

2 comments:

Mrs.Afiq said...

sekadar teman mmber mencarik calon xper ye..jangan sampi diri sndiri mencarik calon lain..AWASSS!!

p/s:selalulah borak ngan bby dlm perut tu..moga dier kenal ngan suare bapak dier nati..kikiki

Fati Nagib said...

simpan duit beli kambing je la nnt...huhuhu!!!