Tuesday, January 4, 2011

Stop-IT! (tengok utube)

some pics that were taken during 'free' paternity outing with fotofreaks team, diorg shooting video, aku saje2 snap gambar je. snap kat area wetland, putrajaya.

(saya panas..)

Hari ni aku training pasal maintenance dengan omputih, semalam plak dengan askar laut, hahaha! yg semalam kene puntual gile babi, 8am start, die nak 6.30am kene ada sana.. harini mujur lewat skit, maybe flight delayed kut, so aku bole la menikmati lempeng campur madu dengan lama di cafe..hehehe.

(cuaca terang, cerah)

cuaca kat terengganu ni cerah je 2-3hari ni, weekend lepas hujan sampai banjir! petang ni bole la main tenis ke. malam kang kene edit gambar orang skit, nak buat album je pun..weekend ni rase mcm nak balik, ade member tu nak balik, tapi takut plak nak naik dengan die ni, bawak laju!

(fotofreaks team)

(ee..apada?)

Posted by Picasa

4 comments:

Anonymous said...

bro,mcm mane nak apply keje mcm ko?

Maknyer said...

hm..kene ade background engineering, then rajin2 la buka website die ke, dalam surat khabar pun ada.

english kite kene kuat skit la, aku perasan diorg byk amik budah GMI, BMI, POLI (sebab english diorg bagus)

*dalam sebulan dua ni akan ade ad pasal intake baru, byk check website die!

Anonymous said...

website exxon ke?ni position apa bro?

Maknyer said...

Anonymous,
a`ah, website die..jawatan: pencacai bangunan besi tengah laut..LOL, hm, ko try tgk offshore technician;-)