Friday, January 28, 2011

Memancing

Orang tua kata jangan memancing time isteri mengandung..sian ikan tu sakit..sian jugak nelayan kelaut 9bulan kan?..........

baru dapat glove nak pusing spanar nanti, mcm glove motor!!seram!


hari tu aku nak bawak pancing..time isteri aku tido, aku sembang dengan baby dalam perut tu, aku tanya bole ke bapa nak bawak pancing ke terengganu? die tendang dengan kuat, sampai berlekuk la perut mak dia, xbole la tu kut...so aku tinggal je la. tanye mak die sah2 xbole punye,hehehehe..


so ade minggu ni aku follow je member aku mancing, kat area kuala ibai tu, malam, dalam kul 9pm, tempat xde lampu, mmg gelap gelita! tengah diorg syok2 memancing, aku notice ade orang jalan belakang kitorang, pakai baju putih..aku pandang depan kejap, toleh balik....no more...huhu. kesimpulan die: maybe aku tengah baca mesej hanphone before tu, so mungkin mata aku ada "garis putih".


semalam aku pergi kota baru dengan member2, pergi ke rantau panjang, beli jersey je sehelai..kedai dah nak start tutup time tu. then malam tu kitorang ke wakaf cheyeh, aku nak cari topi bob marley ke baby aku..xjumpe plak, busha die keras mcm kain guni plak, gatal die nanti.....

No comments: